(0)

KURUM FELSEFESİ

Ticaretin yarısı nezaket yarısı cesarettir ilkesiyle Sayın Hacı Mehmet Kaya tarafından kurulan Termikel; Türkiye ekonomisine yapmış olduğu katkıyla değil, gelecek nesilleri düşünmesi, yapmış olduğu sosyal sorumluluk projeleri ve "müşteri odaklı" üretimleriyle de önemli bir markadır. Üretmiş olduğu A+ enerji verimliliği ürünleri ile daha düşük enerji tüketimi ile gelecek nesiller için daha yeşil bir dünya, kirlenmemiş ve daha fazla doğal kaynak bırakılmasını hedeflemektedir. Yeşile ve tabiata olan sevgi ve saygısını heryerde her platformda göstermektedir.

Gündelik hayatta kullanımı kolay, son teknoloji ve şık ürünleri ile Termikel çağın kalitesini yakalamış ve sürekli olarak bu kaliteyi geliştirmeyi hedeflemiştir. Ankastre ürünlerde geniş ürün yelpazesine sahip olan Termikel her zevke ve her ihtiyaca karşılık verebilmektedir. Cumhuriyetimizin 100. yılında 1 milyar dolarlık satış hacmine ulaşma hedefi olan Termikel, yurt dışı ve yurt içi satışlarını arttırarak, yurt dışında ihracat yaptığı ülke ve firmalara her gün bir yenisi ekleyerek ve ’Ülke Genelinde 80 Store ’ projesi ile bu hedefine emin adımlar ile yürümektedir. Bu yüzdendir ki Termikel Türk mutfaklarının değişmez markası olduğu gibi dünya mutfaklarında da önemli bir noktaya gelmiştir.